onsdag den 29. december 2010

Bøger foræres væk! UPDATE

Fra urtid til menneske - bogen til enhver dino-elsker! RESERVERET PI ANDREA

Hendes Verden bind 1 og bind 2 - bogen til en hausfrau in spe! RESERVERET MAJA-LOUISE

Fridas fester - en bog med opskrifter inspireret af Frida Kahlo. Rigt illustreret med smukke billeder af kunstneren og hendes miljø. RESERVERET PI ANDREA

Rudi Gernreich - mode fra 60'erne. Flotte farvebilleder. RESERVERET MAJA-LOUISE

Wiener Werkstätte - kæmpe opslagsværk om designerkollektivet - rigt illustreret med flotte farvebilleder. RESERVERET GAIA

Skrift. Handledning i kalligrafi. Ja, den er på svensk, men man skal jo mest bruge anvisningerne til, hvordan de forskellige bogstaver skal skrives. Nem at gå til. RESERVERET GAIA

At tegne er at se - den kendte! RESERVERET LAURA

Kunsten at se - opfølgeren til "At tegne er at se". RESERVERET GAIA

Blyantstegning - fin bog med lækre tegninger. RESERVERET GAIA

Elements of Chinese and Japanese Design - sort/hvide illustrationer med mange detaljer. RESERVERET GAIA

Tidens bolig - flotte hjem samt mange anvisninger til lette gør-det-selv-projekter i boligen.

Korssting i felter og striber - til broderientusiasten! RESERVERET GAIA

Henry Moore - fin bog om en del af hans værker.

Børnetøj (0-3 år) - her er både mønstre til syet tøj og strikkeopskrifter. Rigtig fine ting man kan lave til egne og andres børn. RESERVERET JULIA

Broderi fra hele verden - OPSLAGSVÆRKET! RESERVERET GAIA

20th Century Design - stort og smukt værk hvor man kan dvæle ved billederne af design man kender, enten fra hverdagen eller museerne. RESERVERET TRINE

Hattebogen - mange anvisninger på, hvordan man selv syr hatte. BYTTET VÆK

ALLE disse bøger GIVES VÆK.
Jeg sender IKKE (da det er store og tunge bøger).
Jeg bor i Næstved, hvor de kan afhentes - af dig selv eller en af dine venner, der bor i nærheden.
Jeg kommer jævnligt til København og Århus, så det kan aftales, at jeg medbringer bøgerne hertil.
Skriv en kommentar herunder, hvis du er interesseret i en bog. Først til mølle!

DE FLESTE BØGER ER NU VÆK - DEJLIGT!
JEG PRØVER AT TAGE DEM MED TIL FORÅRSMARKEDET I ODENSE, SÅ DEM DER KOMMER DER, KAN FÅ DERES BØGER.

18 kommentarer:

  1. alt hvad der har med broderi at gøre er jeg interesseret i!
    Gaia

    SvarSlet
  2. Den bog om dino'er ville min øjesten elske...for selv om hun er en pige, ja så er hun vildt optaget af dino'er... Og selv ville jeg vildt gerne have den med/om Frida Kahlo... :oD
    Og hvis vi kan mødes i KBH. engang så ville det være skønt, da mine penge ikke rækker til en tur til Næstved...ellers kan jeg måske betale portoen selv hvis du evt. vil sende dem... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  3. Kunsten at se - opfølgeren til "At tegne er at se"
    vi har nemlig den første men ikke denne her!

    SvarSlet
  4. Wiener Werkstätte
    Elements of Chinese and Japanese Design
    Skrift. Handledning i kalligrafi.
    Blyantstegning

    Ja beskeden er ikke lige mit ord i dag...

    SvarSlet
  5. Den der børnetøjsbog kunne jeg måske godt være interesseret i :)

    SvarSlet
  6. Jeg kommer gerne til Næstved og henter dem!!! Og kan godt tager gerne bøger med til København hvis det kan hjælpe dig Pi !

    SvarSlet
  7. hvor er det en skam jeg bør så langt væk, eller ikke lige har planer om at komme til århus. der er ellers et par af dine bøger jeg gerne ville havde haft fingre i.

    SvarSlet
  8. Den med Frida....men den er vist snuppet, og så den med børnetøj, den lille Amagerpige skal jo forsynes med mormors hjemmesy...betaler gerne porto - har måske også noget, du kunne være interesseret i????knus

    SvarSlet
  9. Hej Puk

    Jeg vil meget gerne have fingrene i dem om tegning, broderi og børnetøj.
    Jeg kan komme forbi og hente imorgen?

    KH Laura

    SvarSlet
  10. Den om broderi fra hele Verden - et opslagsværk er jeg meget interesseret i. Jeg bor i København og er fleksibel i forhold til at mødes rund om i byen :-)
    Meeeen jeg kan også se at der er andre der er interesseret i broderibøgerne, og jeg overlever nok uden :-)

    SvarSlet
  11. Dejligt at så mange vil have fingrene i nogle gode bøger. Jeg opdaterer lige!

    SvarSlet
  12. Julia: Jeg er lige nødt til at vide, om du vil have den med børnetøj. Du skrev først, men skrev "måske". Lavendel er også interesseret.

    Laura: Der er kun "At tegner er at se" tilbage. Vil du have den?

    Fluesvampen: Ja, broderibøgerne er væk...

    SvarSlet
  13. Hej Puk
    Meget gerne tak - jeg mangler den faktisk til illedkunst på sem så det ville være perfekt. Hvis det er kan jeg tage børnetøjsbogen med til Blogtræf i Januar og give Julia den der. Hvis altså det er hende der får den.
    kh laura

    SvarSlet
  14. Uha, den der broderibog (fra hele verden) ser enormt lækker ud!
    Og så er der jo designbogen.... lige noget for mig :-)

    SvarSlet
  15. Hej Puk. Jeg vil mægtig gerne have den, undskyld min dårlige formulering ;) Hvis du kommer til Århus kunne vi jo mødes, og ellers kan Laura tage den med til Mamma Mia, hvor jeg forhåbentligt kommer med til blogtræf?! TAK!!!

    SvarSlet
  16. Trine: Du får da bare designbogen! Vi skal bare finde ud af hvordan:)

    Julia: Bogen er din. Vi finder ud af noget med levering:)

    SvarSlet
  17. Ehemm... Henry Moore og Hattebogen må godt få et nyt hjem her, hvis de vil?

    SvarSlet
  18. Tidens Bolig vil jeg meget gerne snuppe.
    Jeg vil så gerne gøre min bolig unik, men har lissom ikke selv så smarte ideer.
    Venlig hilsen Nikkie.

    SvarSlet